dinsdag 5 maart 2013

Tatiana is een lekkere 28 jarige jonge meid met twee hele lekkere stijve tepels uit Limburg die zoekt een lekkere man voor geile momentjes!!




Lekkere jonge meid met twee hele lekkere stijve tepels zoekt lekkere man voor geile momentjes!!
Die lekkere jonge meid, dat ben ik!!
Mijn naam is Tatiana. Ik ben 28 jaar en woon in Limburg  Ik heb wel een relatie, maar stelt eigenlijk niet zo veel meer voor. Sex hebben we al niet meer en we zitten al op een breekpunt dus dat maakt me allemaal niet zoveel meer uit. Hij heeft al zoveel grietjes naast mij gehad.  Nu ben ik lekker aan de beurt.Ik wil gewoon lekker en goed genomen worden, want dat is al veel te lang geleden. Ik wil een wat man die graag wat ouder is dan mij, 35+.
Een man ook die weet wat hij met borsten aan moet en niet denkt dat hij de radiozenders met tepels kunt opzoeken!!  Verder heb ik een schoon, kaal, nat kutje voor je waar je je helemaal op mag uitleven. Ik vind het ook lekker als je klaar komt dat je dan lekker in mijn gezichtje spuit. Ik heb een slank postuur. heb bruine haren en bruine ogen en ik ben 1.70 lang, dus niet al te groot of te klein.  Alles is dus goed in proportie zal ik maar zeggen!!  Wil je gewoon lekkere wilde momenten beleven, dan ben ik de juiste persoon voor jou!!  Lekker jong en lekker wild wat wil je nou nog meer eigenlijk??

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen